مصاحبه بهترین خواننده

"حمید عسکری" خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان که همیشه خود را به عنوان یک استقلالی مطرح کرده است، در گفتگویی مفصل راجع به وضعیت این تیم و اختلاف بین فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی صحبت کرده است. 

گفتگوی این خواننده با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، را در ادامه می خوانید: 

*هواداران استقلال طاقت مساوی در دربی را هم ندارند.

استقلال با توجه به بازیکنان نخبه ای که امسال در اختیار دارد حتما باید قهرمان لیگ شود. استقلال توانست بازیکنان خوبی جذب کند و قرارداد امثال رحمتی، حیدری، منتظری، برهانی و میداودی را هم تمدید کند. پس با این شرایط استقلال حتما باید قهرمان شود. درست است که پرسپولیس بازیکنان ملی پوش را خریده است اما آنها در تیم ملی نیمکت نشین بازیکنان استقلال هستند. هواداران استقلال به واسطه بردهای پی در پی در دربی دیگر حتی تحمل تساوی را هم ندارند. ما فقط به برد عادت کرده ایم و امسال هم باید بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم. 

*این آقا از محبوبیت مجیدی می ترسد .

می خواهم درباره فرهاد مجیدی صحبت کنم. در مطبوعات دیده ام که نظر سنجی گذاشته اند و 62 درصد مردم به محبوبیت فرهاد مجیدی رای داده اند و نصف این درصد به یک فرد دیگر رای داده اند. همین مسایل نشان دهنده همه چیز است. مجیدی محبوبترین بازیکن استقلال است. اگر آقایان مجیدی را نخواستند به این دلیل بود که می دانستند اگر بازی اش ندهند با یک استادیوم طرف می شوند. این آقا از محبوبیت فرهاد می ترسید که او را به استقلال برنگرداند. 

*هنوز مشتهای گره کرده اش را از یاد نبرده ایم .

بعضی ها که ادعای استقلالی بودن دارند پارسال هر بلایی که خواستند سر این تیم آوردند. هر کاری کردند تا استقلال به هم بریزد. اینها دیگر نباید ادای کسانی را در بیاورند که دلشان برای استقلال می سوزد. هواداران استقلال هنوز مشتهای گره کرده این آقا را فراموش نکرده اند. هنوز اعتراضات این آقا سر بازی استقلال و تراکتورسازی را فراموش نکرده ایم. مجیدی بزرگ است و آنقدر به استقلال تعصب دارد که برای تیم جدیدش شرط می گذارد که مقابل استقلال بازی نکند چون دوست ندارد به این تیم گل بزند. همین مسایل نشان دهنده تعصب است. مردم و افکار عمومی بهترین قاضی هستند برای اینکه تشخیص بدهند چه کسی محبوب تر است. 

*دوست دارند وقتی نیستند استقلال خرابه شود .

برخی از آقایان دوست دارند وقتی از استقلال می روند این تیم خرابه شود. وقتی یک آدم دیگر سرمربی می شود با لیدرها جلسه می گذارند و علیه استقلال برنامه ریزی می کنند. اینها از توانایی مظلومی باخبر بودند و می خواستند او را خراب کنند. تا جایی که من خبر دارم این آقا با همه بازیکنان بزرگ استقلال مشکل دارد. جباری، مجیدی و حتی شنیده ام آندو هم به خاطر او از استقلال رفته است. نمی دانم چرا این آقا با همه بازیکنان بزرگ استقلال مشکل دارد. وقتی همه این پازل ها را کنار یکدیگر می گذاریم به این نتیجه می رسیم که هیچکس از این آقا خوشش نمی آید. کسی که خودش را بهترین مربی ایران می داند از مصاحبه یک خواننده می ترسد و می گوید او پول گرفته که علیه من مصاحبه کند اما این آقا باید بداند درآمد یک سال من به اندازه قرارداد گرانترین بازیکن فوتبال است و من فقط حرف دلم را به عنوان یک خواننده و مطلع می زنم.


شما بیشتر روی قسمتی که درباره ی فرهاد حرف زده بود دقیق بشید !!!!!



نظرات شما عزیزان:

jalal
ساعت0:05---21 تير 1391
سلام دوستم خیلی ممنونم که اومدی و نظر تو گفتی خیلی ممنونم از شما (مبینا خانم)معلومه شما اهل هنر هستین این نشانه با سلیقه بودن شما است.

بعد یه مشکلی هست منم تبادل لینک خرابه خیلی ها در خواست دادن اما من شرمنده شما و دوستان شدم .من با مدیران سایت در تماس بودم گفتند مشکل از قالب شماست یکی میخواسته بهم بریزه.بازم ببخشید.

بازم سر بزن خوشحال میشم
پاسخ: حتما


علی
ساعت8:12---18 تير 1391
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدی خوش حال میشم بازم بیایپاسخ: شما هم لینک شدی !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 تير 1391 ا 12:13 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.